Доставка/Оплата/Повернення

Способи доставки

Виконуємо доставку по Україні кур'єрською службою "Нова пошта"

Доставка до відділення кур'єрської служби по Україні
Термін доставки: 1-3 дні в залежності від населеного пункту
Вартість доставки: За тарифами кур'єрської служби

Кур'єрська доставка на адресу по Україні
Термін доставки: 1-3 дні в залежності від населеного пункту
Вартість доставки: За тарифами кур'єрської служби


Способи оплати

Оплата готівкою
Розрахунок можливий виключно у національній валюті (українська гривня). Сплатити замовлення можна у відділенні кур'єрської служби або кур'єру (при доставці на адресу) в момент отримання замовлення.
Вартість такої послуги у Новій Пошті - 2% від замовлення + 25 грн

Оплата картами Visa, MasterCard, Maestro або Privat24, ApplePay, GooglePay

Передача даних здійснюється за захищеним каналом із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

Важливо!
1. Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар у відділенні служби доставки у присутності співробітника. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (накладна покупця) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено механічні пошкодження, Вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії до служби доставки. Служба доставки відшкодовує заподіяну шкоду, якщо вона була заподіяна з її вини.
Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел. 063-580-8800
1.1 Після передачі замовлення до служби доставки клієнту відправляється SMS з номером товарно-транспортної накладної
1.2 При онлайн-оплаті: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу
У разі виникнення будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати за номером 063-580-8800 або написати на електронну пошту: easybalanceukraine@gmail.com.


Повернення

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтеся, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.

Повернення та обмін можливе при дотриманні наступних умов:

  • Не пошкоджене упакування;
  • Товар не був у вжитку;
  • Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • Збережено комплектацію.
Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський брак при першому використанні?
Не будь-яку проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротший термін.

Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.

Чи не знайшли відповіді на своє запитання?
Запитайте наших спеціалістів за телефоном 063-580-8800
або електронною поштою easybalanceukraine@gmail.com